Skip to content

Vučić ugasio Pravdu, istinu, moral…

01/06/2012

U ponedeljak, 5. marta 2007, na rođendan Aleksandra Vučića, objavljen je prvi broj njegovih dnevnih novina Pravda.
U utorak, 6. marta 2007, posle nekoliko meseci prekinute komunikacije, apsolutno slučajno (Vučić je telefonom razgovarao s jednom koleginicom, a kad mu je ona rekla da sedi pored mene, tražio je da uzmem slušalicu), čuo sam se s njim
– Čestitam ti početak izlaženja Pravde – rekao sam.
– Brate, nemam veze s tim novinama – odgovorio je i posle nekoliko teških uzdaha, skrhan takvim insinuacijama, dodao: – Zar u decu da ti se kunem da nemam veze?
– Nemoj u decu, zakuni se u Kseniju…
Na tome smo završili razgovor o Pravdi i dogovorili se da se vidimo jednog dana.
U četvrtak, 8. marta 2007, dva dana nakon što je tvrdio da nema veze s Pravdom, Vučić me nazvao i rekao:
– Sutra putujem u Hag, pa ne mogu da ja pregovaram s tobom. Javiće ti se Brana Prostran. S njim se dogovori oko svih uslova za prelazak u Pravdu. Ja se vraćam u ponedeljak, tada ćemo se videti, a ti ćeš već biti glavni urednik Pravde…
– Ali, ti nemaš veze s Pravdom…
– Ne zajebavaj, nego smišljaj šta ćeš da staviš na naslovnu stranu Pravde…

Tako je počela najtužnija epizoda u mojoj i inače tužnoj karijeri.
Završila je i Vučićevim i mojim kajanjem što smo uopšte sarađivali.

Na kraju, ipak mije iskreno žao Pravde. Kao i svih ugašenih novina.
Da bude jasno, ne bi mi bilo žao da se ugasi Vučić, kao i mnogi cicibani koji su godinama „radili“ u tim novinama.

From → Uncategorized

Оставите коментар

Оставите одговор

