Skip to content

Aleksandar Vučić odgovorio Ognjenu Mijokoviću-Mihajloviću

18/06/2012

Fuck of, moralni midget-e

Gospođo Ognjene,
Please, daj ovo pismo gospodinu Ljiljani, neka Vam ona pročita, bolje ćete apperceive šta hoću da vam poručim.
Prvo, thank you na čestitkama na očekivanom i veličanstvenom izbornom uspehu. Citizenry Srbije pokazali su da žele da ih u bolju budućnost u European Union vodi Serbian Progressive Party, a ne da ostanu u bygone koju simbolizuje nekakva Српска радикална странка, хашки осуђеник и четнички војвода Војислав Шешељ i ostali retrogradni relikti ratnih devedesetih godina. Srbija je prepoznala kvalitet programa koji su ponudili predsednik mr. Tomislav master Nikolić i naša Napredna stranka.
Of course, uspeh ne bi bio potpun, posebno na emotivnom nivou, da Šešelj, Elena Božić-Talijan-Portoriko, Vjerica fucking Radeta, pa i vi, darkful married couple Mijoković-Mihajlović niste uništili Српску радикалну странку i time dokazali da smo mr. president Nikolich i ja bili u pravu kad smo govorili da vi ne vredite ništa, a da smo mi jači od razuma, istine i pravde. Za rasturanje radikala, baš kao što Vi, Ognjene, govorite, najzaslužniji je haški optuženik za najteže ratne zločine Vojislav Šešelj. Sad su svi shvatili koliko mu se svest promenila na višegodišnjoj zasluženoj robiji. Da nije, ne bi dozvolio da mu kampanju vode E.B.T. Portoriko i V. f. Radeta, a Vas i Vašu batrer half odavno bi najurio, Vas u Pofaliće, a nju u Slavonsku Šagovinu. Ovako, omogućio je da vas dvoje beznačajnih poltrona rasterate sve poštene, vredne i obrazovane ljude iz SRS-a, naročito one koji su mu bili krajnje odani kad smo mr. president Nikolich i ja izvršili puč. Što nismo uspeli nas dvojica, izvršili ste vi. Dok smo mi javno optuživali Šešelja da je ubica, ludak, monstrum i mali miš, vi ste tajno ali vrlo efikasno sproveli šaptačku sabotažu, ogovarajući njega i njegovu suprugu Jadranku, neuspešnog predsedničkog kandidata. I posle propasti radikala, dosledno ste nastavili svoj dirtily job. S njegovom dozvolom, u svakom normalnom radikalu ubili ste volju da ostane u stranci, a istovremeno ste nastavili da tvrdite kako je Šešelj napravio treaty s časnim Haškim tribunalom i namerno uništio SRS u zamenu da ga puste na slobodu i tako napravio budale od svih radikalskih funkcionera, članova i birača. Congratulation, tako podlih optužbi protiv Šešelja ni ja se ne bih setio.
Drugo, a to je prvo što Vas interesuje, gospođo Ognjene, NO CHANCE da Vas primim u SNS. Yes, znam da imate odlične karakteritike. Podli ste, pokvareni i zli, spremni na sve samo zarad vlastitog interesa, a često i onako, volonterski, bez rezona da napakostite svima i svakome, samo da nanesete štetu i napravite problem svakome ko primeti da ste, u suštini, iskompleksirani moralni midget i stench. Za razliku od mene, koji sam pošteno, izlažući se da budem uhvaćen u prevari, u vreme kad je Srbija bila bombardovana, nelegalno dobio stančić od skromnih stotinak kvadratića, Vi ste, odnosno Vaša Bonnie Parker, na još radikalniji način, upadom u tuđi stan, rešili svoje egzistencijalne probleme, ne obazirući se na zakon i fucking moral. Iako ste na taj način zadovoljili osnovni uslov za članstvo u SNS – krimi-prošlost – nisam lud da Vas primim. U SRS ste zasluženo stekli autoritet Nikolae i Elene Čaušesku, ali u SNS te pozicije već imamo ja i Nebojša Stefanović. (On je Elena, samo da se zna.) Moram da priznam da ste se, takođe, i pre mene odrekli prevaziđene i destruktivne ideologije srpskog nacionalizma. Dok sam ja bio na Palama, kad je Srbija počela genocidnu agresiju na međunarodno priznatu Bosnu i Hercegovinu, Vi ste, gospodine Ognjene, kao rođeni Sarajlija i četnikoidni šešeljevac, junački branili front na liniji Čortanovci-Zemun. Kasnije ste za mene pričali da sam se upiškio od straha na Palama. To nije tačno. Prvi put u životu sam se upiškio tek 6. maja, a i to ne od straha nego od smeha kad sam video šta ste Vi i ostali radikalski paraziti uradili od Šešeljeve stranke. Takođe, moram da pohvalim i Vaš naprednjački doprinos ratnim naporima Srbije u vreme humanitarne misije NATO saveznika. Dok sam ja, mlad i naivan, proterivao američke i evropske medije, kao i njihove plaćenike i domaće izdajnike, Vi ste u nekom podrumu održavali trudnoću. Ne svoju. Iako ste na vreme, desetak godina pre mene, shvatili da su nam SAD, EU i NATO prijatelji, ne želim da Vas primim u SNS.
So, nastavite da razbijate najveću vanparlamentarnu stranku, dokrajčite Šešelja, bolje nije ni zaslužio čim u Vas ima poverenje. (Prema nekim informacijama, u SRS je ostalo još nekoliko normalnih ljudi. Šta čekate? Rasterajte te naivce!)
After all, nije tačno da sam Vam ja nadenuo nadimak Guza. Ja sam uvek isticao da ste Vi samo obični Smrda i da biste, da ste ostali u Sarajevu, zasluženo bili etiketirani kao Abu Šupak. Naravno, kao europski demokratski lider, ne želim da se bavim ličnim kvalifikativima i naročito ne verskom diskriminacijom, ali moram da pomenem da me iznenadila onolika upotreba turcizama u Vašem pismu. Tek da budemo jasni, moji Vučići su u zavičajnom Bugojnu primili katolicizam. (Mama ti je „ahbab“. Ne znam šta to znači, ali zvuči uvredljivo.)
Zbog svega navedenog, please, ubuduće nemojte da mi se obraćate. Ako baš hoćete nekoga da uznemiravate, pišite „đuturumu“ u Hag ili svojoj istomišljenici Eleni B.T. Portoriko, eno je kod Đilasa, radi u njegovoj marketinškoj agenciji. Ipak, kao građani Srbije, možete da iskoristite pravo da se za pomoć obratite i mr. presidente Nikolichu. (Njemu pišite isključivo na engleskom, da vežba.)
Što se mene tiče – fuck off.

PS
Gospodine Ljiljana, očekujem da ove poruke korektno prenesete svom Clyde Barrow-u. Nadam se da Vam strane reči neće predstavljati problem, pošto ste se, sigurno, s njima susretali još dok ste se bavili švercom kafe iz Trsta. Ipak, znajući koliko ste pokvareni i spremni da sve zloupotrebite, upozoravam Vas da sam ovo pismo prosledio u sve strane ambasade. See you. U paklu.

From → Uncategorized

Оставите коментар

Оставите одговор

