Skip to content

top sekret Transkripti Vučićevih razgovora koje je BIA presrela

03/11/2012

 

 

 

Zvoni telefon 07-007-007

VUČIĆ: Alo?

– où es-tu, mon amour?

VUČIĆ: Ko je to?

SUBOTIĆ: Pa, ja sam, tvoj Cane… Pitam, gde si ti, moja ljubavi?

VUČIĆ: Evo me, dragi gospodine.

SUBOTIĆ: Aj, sad ti mene pitaj gde sam ja?

VUČIĆ: Pa, gde ste, gospodine?

SUBOTIĆ: Na poternici! Još uvek na poternici, a nismo se tako dogovorili. Ja sam svoje ispoštovao, a još uvek mi nije skinuta poternica, poništena presuda i omogućen dolazak u Beograd.

VUČIĆ: Pa, gospodine, strpite se još malo, morali smo prvo da, sasvim pošteno i bez pritiska na pravosuđe, oslobodimo našeg ministra Gorana Kneževića. Uskoro ćete i Vi doći na red…

SUBOTIĆ: Kad?

VUČIĆ: Ne mogu sada da tačno kažem… Eno, Velja doneo spisak svojih pohapšenih i osuđenih, a potpuno nevinih, saradnika. Tu su i Karići, znaš koliko njih ima, više od hiljadu godina robije…

SUBOTIĆ: A ja?

VUČIĆ: Ne brinite, i Vi ste prioritet. Srbiji su potrebni tako uspešni privrednici, koji imaju znanja i iskustva da pokrenu privredu i omoguće…

SUBOTIĆ: Vučiću, meni ne trebaju te tirade, ja sam ispoštovao sve što smo se dogovori. A ti…

VUČIĆ: I ja ću, ne brinite, gospodine…

SUBOTIĆ: Kako da ne brinem kad vidim da u nekoj knjizi pričaš da sam ja šef mafije, da ubijam i seckam ljude, pa ih u kesama bacam u Dunav. Što si to pričao?

VUČIĆ: Nisam, Ksenije mi!

SUBOTIĆ: Jesi, jesi…

VUČIĆ: Možda jesam, ali dok sam bio radikal… A i tada sam ja samo zevao, Šešelj je to govorio, monstrum jedan! Nego, oprostite, gospodine, imam drugu vezu, sačekajte trenutak…

 

Vučić se javlja na drugi poziv.

VUČIĆ: Reci, Nebojša?

STEFANOVIĆ: Šefe, puf-pant-krk, ne mogu više… Napravio sam čak dva skleka, a ovaj kamerman traži da, puf-pant, napravim još tri…

VUČIĆ: Što cmizdriš, sram te bilo! Hoćeš da vladaš državom a ne možeš da napraviš nekoliko sklekova…

STEFANOVIĆ: Puf-pant…

VUČIĆ: Ćuti i vežbaj. Ako ne vidim bar deset sklekova ima da te smenim i na tvoje mesto postavim Jadranku Joksimović! Znaš!

STEFANOVIĆ: Uh, mogu, mogu, sada ću ja da napravim makar jedanaest… Puf-puf…

 

Vučić prekida vezu i javlja se Subotiću.

VUČIĆ: Izvinite, gospodine, važni državnički problemi sa saradnicima. Dakle, ništa ne brinite, samo se malo strpite.

SUBOTIĆ: Dobro, ali neću dugo…

VUČIĆ: Ništa ne brinite…

 

Veza se prekida. Vučić dobija novi poziv.

– Gde si, Aco, junačino i sokole?

VUČIĆ: Ko je?

KARIĆ: Kako ko? Ja, bre! Evo, sedim s tvojim imenjakom, našim drugom Lukašenkom i pričam mu o tebi. Zamisli, ne veruje da si uspeo da budeš i najveći ratni huškač protiv Amerike i Evrope, a da ne govorim o onim našim komšijama, a da te svi oni danas podržavaju. Hoće Lukašenko da te angažuje za savetnika, pa da ga naučiš kako da ga prihvate ti manijaci, oću reći demokrate sa Zapada…

VUČIĆ: Bogoljube, imam posla…

KARIĆ: I ovo je posao. Lukašenko bi ti lepo platio, ima para oj-ha.

VUČIĆ: Ne mogu, zaista…

KARIĆ: Imam i ja para, a imam ih manje otkad sam se udružio s tobom. Pare sam, bre, dao, a još nije ukinuta… kako se to kaže… poternica za mnom, mogu samo da bauljam od Tatarstana do Minska, a sve one vile i zamkovi po Dedinju zvrje prazne…

VUČIĆ: Bogoljube, moraš da budeš strpljiv…

KARIĆ: Strpljiv sam ja, strpljiv, nego šta. Nego, ajde, lepi moj, poguraj ti to, pa ću da ti dam nagradu Karić fondacije, a srediću ti i titulu akademika. Ukrajinskog!

VUČIĆ: Hvala, hvala…

KARIĆ: Jesi dobio Marinu novu ploču? A, što peva?

VUČIĆ: Peva, svaka joj čast…

KARIĆ: Peva, peva… A ti radi nešto. Ja sam svoje ispunio, a ti se uhvatio onog Dinkića… Ej, bre, ja da budem u koaliciji s Dinkićem? Ali, neka, rekao sam – zna Aca šta radi. Samo ti meni sredi da ta optužnica padne u vodu. Duboku! Zar mene, prvog srpskog domaćina, da apse zbog pišljivih 60 miliona ukradenih evra? Juri ti prave lopove! Imaš one lekare što uzimaju mito od 100 evra, njima jebi majku…

VUČIĆ: Dobro, hoću, zdravo Bogoljube…

 

Novi poziv.

VUČIĆ: Šta je sad bilo, Nebojša?

STEFANOVIĆ (ne progovara, samo plače)

VUČIĆ: Ajde, ajde, još pet sklekova, da te kamera lepo snimi, da vide građani da im je vlast u top-formi.

 

Prekida vezu i javlja se na sledeći poziv.

VUČIĆ: Alo?

UGLJEŠA: Šefe, dobro veče, izvinite što smetam, hteo sam da se zahvalim na odgovornoj dužnosti u ministarstvu pravde koju ste mi poverili i da pitam za svoje mišljenje…

VUČIĆ: Reci.

UGLJEŠA: A jel tačno da više nije podoban onaj slogan „nož-žica-Srebrenica“…

VUČIĆ: Ne, više nije. Uostalom, to mi nikada nismo podžavali…

UGLJEŠA: Ali, šefe, vi ste…

VUČIĆ: Znam šta sam radio, ali to nije bitno. Ionako se više niko ne seća da sam predlagao da ubijemo sto muslimana za jednog Srbina.

UGLJEŠA: Dobro, šefe, ako vi to kažete… A, taj predlog vam je bio baš…

Vučić prekida vezu.

 

Novi poziv.

– Aco, brate mili…

VUČIĆ: Gospodine Amsterdame, kako ste?

JOCA AMSTERDAM: Ma, odlično, znaš, samo boli ovo…

VUČIĆ: Šta vas boli?

JOCA AMSTERDAM: Ruka, bre. Ovaj Mita Pacov mi isekao pola kože dok mi je na desnoj miški (e, da vidiš bicepse, batice…) tetovirao tvoj lik… Hahahaha… Sad ne smem da smršam, ima da ti se još više otrombolji usna… Znaš…

VUČIĆ: Uh…

JOCA AMSTERDAM: Nego, kako ide, ono, znaš ti šta?

VUČIĆ: Ide, ide…

JOCA AMSTERDAM: Nemoj da ja.. Znaš…

VUČIĆ: Ništa vi ne brinite…

JOCA AMSTERDAM: Okej, al nemoj da zovem svaki dan. Aj, sad, odoh po paket, poslao mi Cvijan novi televizor, onaj prošli sam razbio…

 

Vučić prihvata novi poziv.

STEFANOVIĆ: Šefe, ja zaista…

Vučić počinje da plače i prekida vezu.

 

 

 

From → Uncategorized

3 коментара
  1. Eh, kad bi danas postojalo ono nekadašnje Indeksovo pozorište, sigurno bismo imali opet hit predstave… Samo je jedan veeeeeeeeeeeeeeeliki problem – satira ne satire one protiv kojih je uperena 😦

  2. lepi permalink

    Vrhunski zaista!

  3. Bravo Pope! Antologijski text!

Оставите одговор

