Skip to content

ČESTITKE TOMI NIKOLIĆU ZA DAN DRŽAVNOSTI SRBIJE

14/02/2013

tomislav-nikolic-ketrin-eston-1348729567-174544

ALEKSANDAR VUČIĆ: Gospodine Predsedniče Srbije i, što je još važnije, BIVŠI predsedniče Srpske napredne stranke, ako mene pitate, želim da Vam čestitam rođendan. Za Republiku Srbiju ne brinite, ima ko. O svemu ostalom što sam nameravao da Vam poručim, prvo mora da se izjasni Glavni odbor MOJE STRANKE, tako da ću s kompletnom čestitkom da Vam se obratim do kraja nedelje, a sada moram da idem na stadion Zvezde, izgleda da je Džaja (koga ste Vi potpuno protivzakonito abolirali) opet ujeo Čovića. Bašanović je hteo da ih razdvoji, ali ruke su mu bile pune nekog američkog escajga. Dakle… Ma, nije bitno. Odoh.

 

DRAGAN ĐILAS: Gospodine Predsedniče, hteo sam da Vam čestitam ovaj značajni praznik. Učinio bih to jednako iskreno kao nekada onom Borisu… Zaboravio sam kako se preziva… Hteo sam, ali posle razgovara s neverovatno energičnim, pametnim, hrabrim, zgodnim i neodoljivo seksi prvim potpredsednikom Vlade, najdražim gospodinom Aleksandrom Vučićem, shvatio sam da Vi više uopšte niste politički bitni. A, ni na druge načine. Zato, umesto čestitke, šaljem Vam upozorenje da redovno validirate Bus-plus karticu i plaćate parking servis za Vašu ergelu audija i ostalih limuzina.

 

BORIS TADIĆ: Dragi Tomo, jel vidiš kako je lepo biti predsednik? Eh, kad se setim. Mislio sam još svašta da ti poručim, ali nemam kredita na mobilnom, tako da…

 

IVICA DAČIĆ: Druže Tomo, čestitao bih ti, ali još nisam dobio obaveštenje iz MUP-a ko si i čime se baviš. Kad prođeš proveru, ako sve bude ok, otpevaću ti „Miljacku“. Ono „Mešaj, mala“ više ne pevam. Jesi video kako su mi namestili onu cica-macu? A? Hehehe… Puče Mrka od muke… On mora da gleda Bekutu! Zadnjih dana sam bio u Americi, pa vidim da se Branko Ružić malo otkinuo s lanca. Ako je i o tebi rekao neku istinu, ti izvini. Ne zameri, omakne se. I, da ne zaboravim, javiće ti se Ivica Tončev. Hoće da te pita za neke skripte za pripremu ispita. Pomozi mu, drag mi je. Daj mu bilo šta, on ionako teško čita, a i to što pročita ne razume baš najbolje. Odoh u klub „Vanila“, da jedem banane i brojim pare iz kofera.

 

BARAK OBAMA: Mister Tomsone, čestitam ti! Na svemu! Lakše je meni bilo da kao crnac iz Kenije postanem predsednik Amerike, nego tebi da kao radikalski vojvoda postaneš moj sluga. Vidiš, i to se desilo. Evo, pita Hilari kada ćeš da svratiš do Vašingtona. Svideo si joj se. Znaš, ona ima taj nekrofilski ukus, ali… Nije bitno… So, pozdravlja te i Vesli Klark, kad god čuje za Srbiju počne da peva naš stari humanitarni hit „Napalm bomba decu prži, majka mrtvo dete drži“. Eh, te uspomene… Stvarno, javi se kad navratiš. Ciao.

 

KETRIN EŠTON: Gospodine Nikoliću, nemojte da previše slavite datume iz prošlosti, još niste dobili ovaj za priključenje Evropskoj uniji. Dakle, radite na onome što Vam je naređeno: ukidanje srpskih institucija i svega ostalog srpskog na severu Kosova, referendum, priznanje nezavisnosti Kosova… Hop-hop, na posao! Nismo Vas instalirali da biste se provodili, nego zato da izvršavate naloge!

 

ATIFETE JAHJAGA: Poštovani Predsedniče susedne države Srbije, čestitam Vam praznik. Istovremeno, zahvaljujem se na svemu što ste uradili za formiranje nezavisne Republike Kosovo. Iskreno, dashuria ime, uzalud bi moja braća iz UČK vršila sve one terorističke akcije da Vi niste kretenskom politikom, kad ste prvi put bili na vlasti, uspeli da se zavadite sa celim svetom i omogućite NATO intervenciju. U odnosu na Vaše zasluge, Haradinaj i Tači su bili potpuno suvišni. Hvala Vam. Da nije Vas i Vama sličnih, nikada ne bismo uspeli da pobijemo i proteramo onoliko Srba. Znam, baš Vas briga za njih. U to vreme, Vi ste dobili prvi stan od svoje domovine. Tada Vas je krenulo. Budale koje su Vam verovale i danas se muče u izbegličkim kampovima, ali ko ih… Uh, zaboravila sam da psujem na srpskom… Nego, samo Vi nastavite da vodite državnu politiku kao do sada. Pa, da dogodine u ovo vreme razmenimo ambasadore. Ljubim Vas, pošaljite mi onog Milovana Drecuna, baš je sladak! Cmok.

 

HAŠIM TAČI: Nekada si bio četnički vojvoda, a ja komandant terorističke UČK. A, vidi nas danas, kao braća. Pričao mi je i drug Ivica kako si dobar čovek, na hleb da te namažem. Nožem. Zato sam te i zavoleo. Da još radi Žuta kuća, uzeo bih ti srce junačko! Ionako, vidim, ono kuca za mene, za nas, za nezavisno Kosovo i Veliku Albaniju. Bravo, vella moj!

 

PATRIJARH IRINEJ: Brate Tomislave, vaistinu ti čestitam. Usput, eto, htedoh da te obavestim kako sam odlučio da se, u mom prepoznatljivom ekumenskom duhu, kandidujem za novog papu. Sve nešto mislim, ako si ti mogao da postaneš predsednik Srbije, što ja ne bi bio poglavar Rimokatoličke crkve. Bilo bi dobro kad bi ti kod svojih sponzora iz Amerike i Evropske unije malo pogurao tu ideju. Seti se, i ja sam tebi pomogao kad si pokušao da izvršiš samoubistvo infuzijom. Neka Bog bude uz tebe. Znam da je đavo tu već odavno.

 

MIROSLAV MIŠKOVIĆ: Vrati pare, prevarantu.

 

RADOMIR NIKOLIĆ: Vrati audi, lažovčino.

 

DRAGICA NIKOLIĆ: Saznala sam za Sandru Đ. i Tanju A. Sram te bilo!

 

Prof. dr Z. D: Dragi kolega, koristim priliku da Vas obavestim o vrlo povoljnim uslovima koje Vam nudi naš ugledni Fakultet za menadžment, širenje ramena i kolutanje očima. Ne propustite odličnu priliku da doktorirate. Polaže se u ratama.

 

VOJISLAV ŠEŠELJ: Kume, đubre izdajničko, već 4 godine, 5 meseci i 14 dana psujem ti sve po spisku i smišljam najstrašnije načine za osvetu. E, danas sam se setio najteže kazne. Dabogda se vratio u SRS, pa da vidiš s kim si me ostavio.

 

http://www.youtube.com/watch?v=0glQzxyxnMg

 

From → Uncategorized

One Comment
  1. Gordana D. permalink

    Sjajno !

Оставите одговор

