Skip to content

Osnovao sam pokret otpora „Kolo srpskih sestara“

20/11/2013

Naslovna 01

– Vreme je da osnujemo pokret otpora diktaturi Aleksandra Vučića – zaključak je sastanka, koji sam održao s trojicom drugara.

Višečasovni sastanak u „Ineksu“ protekao je u žučnoj raspravi. Svi s revolucionarnim nadahnućem, željni borbe za slobodu, spremni da žrtvujemo vreme, energiju i pare, nabacivali smo kreativne ideje o načinima razbijanja medijskog mraka i otvaranja očiju lekovernih cicibana koji još, suprotno inteligenciji i zdravom razumu, veruju prevarantu koji celu Srbiju pretvara u lični feud. Predlozi su ambiciozni. Registrovaćemo nevladinu organizaciju, politički pokret, izdavačko preduzeće, pokrenućemo sajt, štampaćemo letke i biltene, prenećemo istinu s interneta, s društvenih mreža, na ulicu.

Dobar razgovor, pun konkretnih planova i tek s ponekim emotivnim ocenama lika i dela šefa vladajućeg političkog kartela.

Na rastanku, u šetnji Knez Mihailovom, zastao sam da na pečurku nalepim nekoliko oglasnih letaka za knjigu „Istina o Vučiću“. Iz torbe sam izvadio papire i selotejp, okrenuo se da dodam ortaku torbu, kad ono – nigde nikog. Dvojica revolucionera šmugnuše niz ulicu, tobož da izbliza čuju devojku koja je maltretirala gitaru, a treći je, takođe na bezbednoj udaljenosti, zamišljeno blejao u izlog s parfemima.

Junaci nikom ponikoše.

U kafiću ne štede jake reči. Na ulici nemaju hrabrosti ni za najbezazleniju akciju lepljenja plakata. Kao pravi savremeni srpski vitezovi, spremni su na najžeći otpor diktatoru, ali isključivo pod uslovom da ih niko ne primeti, čak ni slučajni prolaznici.

Nema veze, strah je iracionalna kategorija, logikom ne može da se utiče na njega. Međutim, tek što sam se vratio kući, uključio kompjuter, otvorio Fejsbuk, eto mi poruke jednog od ustanika:

– Brate, kako da nazovemo naš pokret?

– Krstićemo ga po tebi, „Kolo srpskih sestara“. I, da znaš, na sledeće letke upisaću broj tvog telefona!

Kraj razgovora.

Kraj i nesuđenog pokreta otpora.

9 коментара
  1. Hahahaha, priča mog života! Ništa bolje kad se pojavi policija, ti se okreneš, a tvoja „armija“ volšebno nestala.
    Noć u pritvoru: 6 sati.
    Kazna za kršenje javnog reda i mira: 150€.
    Znati na koga (ne)možeš računati: Neprocjenjivo!

    • Add: Ne treba vrijeđati KSS, te su žene bile kadre stići i postojati na mjestima, koje većina „mudonja“ ne bi smjeli ni na TV-u. ‘beš mi sve, al njušim da bi moj stari e-jaran Vule mogao biti jedan od njih. Njemu je vazda bila problem ta verba ad acta tranzicija 😉

    • „Hahahaha, priča mog života! Ništa bolje kad se pojavi policija, ti se okreneš, a tvoja “armija” volšebno nestala.“

      Nije čovek pričao o obijanju trafika dragi moj Elvise.

      • Opa, touché Wolfie! Ipak, lijepljenje plakata nije baš spaljivanje ambasade. Dobro, može biti u rangu spaljivanja džamije (beogradske i to je, mislim, pffff – sića), ali u ovom slučaju nije čak ni to.
        Poenta je da nema tebe ni u jednom od pobrojanog.

        Velika je razlika između „aktivista“ i ljudi od akcije. Valja nama preko rijeke…

  2. Ma kome ti to Elvise, reci mesto i vreme! 😉

    • Mator sam ja, a bogami i ti, da se valjamo po kaldrmi. Prošle su sretne godine, ako su ikad i bile, kad se moglo pesnicama, „đentlemenski“ komunicirati stavove. Sad ako dogura do sile, to je ona brutalna, fatalna i nema tu povratka.

      Bolje usmjeri tu energiju i idi pomozi čovjeku lijepiti plakate. Ili barem budi pored njega, dok on lijepi.

      Javiću ti ja svakako kad dođem u Bg, pa kom opanci tom i džeri 😉

  3. kom u košarci kom u odbojci, očito za fudbal (dom) nismo spremni.

    • Zna se kome je u sjedećoj odbojci i ko im je tim napravio. Apropo „kroejša dom spermni“, ako FIFA ne diskvalifikuje Hrvatsku, moja idealna država bi bojkotovala Brazil. S Papetom ili papom, svejedno. Nemoj čovjeku da trolujemo blog dalje, imamo za to Lukovićevu tajkunsko-picoustu močvaru. „poznaćeš me i po mraku, po pjesmama i meraku, a ja tebe po ljepoti, što ne prolazi“ 😀

  4. Tijana permalink

    Tek toliko da znate da sam razočarana što ste odustali od ideje. Imali biste veći broj sledbenika nego što možete da predpostavite. Ljudi poput vas su retki, čitala sam vaš blog i vaši su me tekstovi zaintrigirali. Za promenu, upeli ste da izazovete neku reakciju kod mene a to je iskrica koja svima nedostaje. Razmislite ponovo o vašoj ideji, možda je upravo sada pravo vreme za nju. Dok se vi ili neko poput vas ne odluči na tako hrabar potez, moj glasački listić će i dalje zvrljiti prazan…… Uzgred, zaista veliko poštovanje na vašoj hrabrosti i odličnim tekstovima!!!

Оставите одговор

