Skip to content

Тома Николић: Вуковар је Србија

18/11/2014

toma nikolić

Први пут кад је отишао на славонско ратиште, као викенд-добровољац, Томислав Николић је схватио да је пропустио прилику да у пракси докаже херојство. Јединице ЈНА, Територијална одбрана и неколико група добровољаца из Србије савладали су усташе и ослободиле рушевине Вуковара. Радикалу Томи остало је само да седи у рову код Шодоловаца, слуша радио и нервира се није ни метак испалио.

Следећих 17 година у политикантске сврхе злоупотребљавао је све жртве, и српске и хрватске, ширећи лаж о својој оданости идеји великосрпског радикалског национализма.

– Два српска града имају трагедију да су освајана на погрешан начин, Вуковар и Сарајево. У оба је дошла до изражаја комунистичка генералска школа. Ја сам сведок како је Вуковар освајан. Имали смо укопане тенкове који су три месеца коришћени као топови и бљували ватру на Вуковар. Туђман се коначно појавио у Далмацији која је била апсолутно против њега. Дошао је возом. „Јесам ли ја вама обећао да ћу доћи возом у Сплит? Ево, дошао сам.“ Они су га питали шта је са Вуковаром. Туђман је рекао само једну реченицу: „Хрватска је подунавска земља“. То значи да Туђман намерава да узме Вуковар. Ја знам да му је обећана једна лука на Дунаву. Која би то лука могла да буде ако не буде Вуковар? (225. Радио Бајина Башта, 13. октобар 1995.) Контакт група има план да Вуковар припадне Хрватској, после свега што смо доживели око тог српског града. Цела Србија је стрепела хоће ли бити ослобођен Вуковар, сав српски народ и у емиграцији и у српским државама, и сад одједном Вуковар треба да припадне Хрватској. (226. Српска радикална странка, трибина у Зајечару, 2. фебруар 1995.) Лично знам да је Милошевић обећао, односно одговорио потврдно на Туђманов захтев да Хрватска буде подунавска земља. Нема друге луке осим Вуковара и ја сам убеђен да је Милошевић спреман да преда и Вуковар. Мислим да је преко 90 одсто србијанских младића, који су погинули у оном рату 1991. године, погинуло на Вуковару. Нажалост, све наше идеале, све наше жртве и сву нашу крв Милошевић једноставно брише гумицом, договара са Туђманом територије не размишљајући о животима и не размишљајући о томе да људи које отуда буде протерао неће имати где да живе. Изгледа да нам Милошевић припрема да нас буде срамота што смо Срби. Богами, судећи по реакцијама у Хрватској и у опозицији и на власти, и међу грађанима, Туђман је успео у свим својим плановима. Нажалост, Слободан Милошевић није остварио ниједан српски план (227. Радио Смедерево, 15. септембар 1995.) – тврдио је Николић док је био радикал.

С јаким националистичким нервом заклињао се да „нико не може да га натера да заборави Републику Српску Крајину, „то је апсолутно немогуће“.

– Ако ја из Крагујевца могу да сањам и даље Вуковар, Книн, Пале, Бањалуку, Дрвар, Грахово, Гламоч, Петровац, што то некоме тешко пада? Најлакше би било да одустанемо ми којима то не мора да буде превасходни циљ, који смо у срцу Србије, до којих ће непријатељ последњих да стигне. Истина, ово цепање српског народа, ако будемо и даље овако попуштали, зауставиће се негде у Србији, али, претпостављам да Крагујевац још није угрожен и да никада не може да се нађе у територији која би се цепала од језгра Србије. (ТВ „Палма плус“, Јагодина, 21. октобар 1999.) Најлакше је рећи: „Јесте, ишао сам да браним Вуковар па га више нема, ишао сам да браним Пале или Српско Сарајево, па га више нема, ишао сам у Книн, па га више нема, био сам у Приштини, па је нема…“ Јесте, али кад буду кренули на Рашку област, ја нећу тражити изговор у томе да сам учествовао у одбранама свега онога што је на крају пало. Мени и мојим синовима нису потребни изговори и кад год буду напали било који део Србије, ми ћемо бити тамо где се Србија брани. Хоће ли то бити одбрањено, то не зависи само од наше жеље и наше воље, али нема народа на свету који неће скочити да се брани или да брани територију кад буде нападнута. (ТВ Чачак, 4. фебруар 2000.) Нисам одустао од идеје о Великој Србији коју је представио Војислав Шешељ и никада се тога нисам стидео. Одувек сам се залагао за то да читав српски народ живи у једној држави и никада нећу одустати од тог пројекта. Ако постанем председник, тежићу припајању Републике Српске матици Србији. Никада нећу прежалити српске земље које су окупирали Хрвати уз помоћ УН-а и неспособног Београда. („Курир“, 13. новембар 2003.) Хрватску сматрам окупатором на територији Републике Српске Крајине. („Вечерње новости“, 28. новембар 2003.) Са комшијама Хрватима моја граница је на линији Карлобаг-Огулин-Карловац-Вировитица. То што је неко прихватио другу државну границу мене не обавезује да их ценим као комшије и пријатеље. („Вечерње новости“, 29. новембар 2003.) Хрватска је починила ратни злочин. Протерала је Србе из Крајине. Како може бити ратни злочин прича да је Книн српски град. Ево, ја сам ратни злочинац што причам да је Книн српски („Дан“, 18. децембар 2003.) – говорио је Николић.

Од септембра 2008. Томислав Николић чини све што може како би демантовао своје старе ставове, с којима је друге, боље од себе, гурао у несрећу, да гину и убијају. У својој радикалској политичкој авантури брукао је Србе и Србију, сада, као напредњак, док имитира ставове „Жена у црном“, руга се хрватским жртвама у српском Вуковару.

Naslovna 01 narudžbenicareklama

From → Uncategorized

6 коментара
  1. darko.tadic permalink

    Samo da obavestim javnost da većeras, po stoti put ove godine, Diktator gostuje na RTS1, iznoseći svoje genijalne planove. Naravno, kao i uvek sve počinje do sledećeg meseca, godine, decenije, veka…. 🙂 Sramota na šta je spao javni servis, i mnogi drugi mediji.

  2. darko.tadic permalink

    Folirant Toma, marioneta u rukama Diktatora… Srbija bi uskoro mogal postati pozornica za novi cirkus, sukob bivših i sadašnjih radikala.

  3. nbgd permalink

    Da li ce Zorana Mihajlovic zaista srusiti sve nelegalne kuce, vikendice na Savi u bl 45 gde g. Toma Diploma I sinovi imaju kuce? A I g. Cume I ostala „gospoda“… Dok smo mi brinuli kako da prezivimo oni su tiho gradili mnogobrojne kuce, kupovali lux kola, stanove, diplome.

Оставите одговор

