Skip to content

Intervju NIKOLA SANDULOVIĆ: Neće me uplašiti Vučićevi bombaši

23/08/2015

nikola sandulovic2

U noći između subote i nedelje, 22-23. avgusta 2015, ispred kuće Nikole Sandulovića, predsednika Republikanske stranke, bačena je eksplozivna naprava.

Da li je neko povređen i kolika je materijalna šteta?

– Povređenih, na svu sreću, nema. Kada se eksplozija desila, svi smo sedeli u kući. Oštećen je deo kamene ograde. Policijska patrola je došla odmah, čak je stigao i načelnik policijske stanice Savski venac. Kasnije su stigli i operativci iz UKP-a, koji su izvršili uviđaj i postavili mi nekoliko pitanja o tome ko mi je pretio.

Da li je bilo pretnji?

– Da, pretnje su učestale posle događaja u Londonu, kada sam, na tribini u Londonskoj ekonomskoj školi, pitao Aleksandra Vučića zašto mi preti preko policajaca i kriminalaca. Audio-snimak s pretnjama predao sam policiji, napadnut sam u Palati pravde, posle čega sam dobio sms-poruku s upozorenjem da je to bila poslednja opomena, da će sledeći put neko stradati i da „dame imaju prednost“. To se odnosilo na moju ćerku. Posle svega toga, sinoć je bačena eksplozivna naprava ispred moje kuće.

Ko stoji iza tih pretnji?

– Siguran sam da iza njih stoje Aleksandar Vučić, njegov kum Petar Panić Pana i kriminalna grupa Zorana Tešića.

Zašto bi Vučić toliko žestoko krenuo na Vas?

– Vučić je shvatio moju političku težinu, kao lidera Republikanske stranke, i shvatio je da neću odustati bez obzira na pritiske. Posle događaja u Londonu, Vučić je slušao svog poltrona Bebu Popovića, pa je mislio da će me zastrašiti pretnjama. Od tada, imao je mnogo prilika da se uveri da neću odustati. Namerno koristim jedan telefon, ne menjam brojeve iako znam da mi se prisluškuju razgovori. Nemam šta da krijem. Posvećen sam razvoju Republikanske stranke, naši odbori širom Srbije rastu iz dana u dan. U ovom trenutku mi smo jedina prava opoziciona stranka koja, bez alternative, ima samo jedan cilj – da njega srušimo s vlasti.

sandulovic zahtev

Posle ovog napada, da li ste preduzeli nešto za svoju bezbednost?

– Pre tačno mesec dana napadnut sam u Palati pravde, pred sudnicom u kojoj je trebalo da se nastavi postupak protiv Zorana Tešića, koji je već jednom osuđen za pokušaj atentata na mene u januaru 2010. godine. Posle toga, Republikanska stranka je zvanično podnela zahtev Miloradu Veljoviću, direktoru policije, da mi se dodeli policijska zaštita i dozvola za nošenje oružja. U tom zahtevu taksativno smo naveli koliko puta mi je ugrožavan život i koliko puta je prećeno meni i mojoj porodici. Zahtevano je da se odgovori u roku od 48 sati, a do dana današnjeg Vučićev poslušnik Veljović nije našao za shodno ni da pošalje negativan odgovor.

Pošto nemate zaštitu policije, šta ćete da radite?

– Obratio sam se određenim međunarodnim institucijama, danas ću u Brisel i London poslati dopis s objašnjenjem šta se dogodilo i snimak policijskog uviđaja ispred moje kuće. Nažalost, srpski mediji ćutanjem pokušavaju da prikriju ovo kriminalno delo. Stranka je sazvala hitnu sednicu Izvršnog odbora na kojoj ćemo doneti odluku o protestu koji ćemo uskoro održati ispred zgrade Vlade ili Veljovićevog kabineta.

Znači, niste se uplašili?

– Nimalo! Ovo nam je samo dalo još veći podstrek u onome što radimo. Republikanci su stali iza mene. Preduzećemo određene korake, adekvatne ovom primitivnom ponašanju Vučića. Dokazaćemo da se nismo uplašili njegovih kriminalnih dela.

KNJIGE PREDRAGA POPOVIĆA NARUČITE NA 063/123-2702

istina o vucicu_korice_dinexreklama

From → Uncategorized

One Comment
  1. filip permalink

    namesteno pravljenje kvazi neprijatelja i stranke kako bi se odvukli glasaci koji su zaista protiv SNSa.

    Ne nasedamo na to. Lopovi sa lopovima rade. Cim on ima ovo a niko mu nije ispitao poreklo imovine kao i ostalima znaci da su svi u deal-u sa vlascu a protiv naroda koji je inace u veeeelikoj vecini.

    Samo je pitanje vremena kada ce pacovi krenuti da beze a narod da ih juri.

Оставите одговор

