Skip to content

Odlazak dobrog čoveka Otaša

14/12/2016

nikola-otas

Na onaj svet otišlo je mnogo meni značajnih ljudi. Nema više Ćuruvije, Tirketa, Tijanića, Preleta, Crnčevića, Kalajića… Putevi su nam se preklapali u raznim novinama, na različite načine i često u neobičnim okolnostima. Svaki od njih je ostavio određeni trag u mojim uspomenama. 

O svakome bih mogao da napišem mnogo toga – o profesionalnim dostignućama, uticaju na medijsku i političku scenu, duhovite anegdote i mračne spletke… – ali ne bih umeo da opišem Nikolu Otaša.

 

nikola-otas-2

Otašove karikature i ilustracije ulepšavale su i upotpunjavale četiri novine („Nacional“, „Centar“, „Opozicija“ i „Pravda“) koje sam uređivao. Dogovori su nam trajali minut-dva. Nikad nismo širili priču na besmislene teme, nismo analizirali politiku i političare, ogovarali kolege, kukali zbog kašnjenja honorara… Za razliku od mnogih novinarskih i umetničkih gromada, zbog čije pojave mi je padao mrak na oči, Otašu sam se uvek obradovao. Nismo postali prijatelji, ali bilo bi dovoljno da mi na Fejsbuku pusti fotku na kojoj pozira u nekoj muzejskoj podmornici u Splitu, pa da mu budem zahvalan što je svojim likom i delom pokazao da još ima normalnih, opuštenih ljudi s pitomim temperamentom, na čemu sam mu otvoreno zavideo.

Kažem, Otaša ne umem da opišem, a i ovo sam zabeležio zbog sebe, ne zbog njega. On je sad na nekom lepšem mestu. Zaslužio je.

img565

otas-nikola

nikola-otas-3

From → Uncategorized

Оставите коментар

Оставите одговор

