Скочи на садржај

ТОП СЕКРЕТ – TRANSKRIPT PRESRETNUTIH RAZGOVORA DVOJICE DIKTATORA I NJIHOVOG SAVETNIKA

20/10/2016

vucic-i-milo

Subota, 15.10.2016. – 22,30

BEBA: Alo, Alek, kako si?

AV: Ne pitaj, bolje da se triput, po srpski, ugrizem za jezik, nego da ti odgovorim…

BEBA: Šta te muči? Opet Ksenija, a? Jebiga…

AV: Ksenija? Jesi li video ludakinju, šta priča? Pa, ona je… Ne, ona nije bitna, taj problem sam rešio. Muči me onaj tvoj gospodar, zabio mi je nož u leđa, sram ga bilo…

BEBA: Cane? Šta je uradio?

AV: Ne Cane, nego Milo. Znaš ti… Njegova mafija mi je izrešetala Saleta Mutavog…

BEBA: Da, on ti želi zlo, želi da padneš s vlasti.

AV: Jelda? Znao sam da mi radi o glavi.

BEBA: Osveti mu se.

AV: Kako? Da mu pošaljem ove kompletne idiote s fantomaka iz Savamale?

BEBA: Naći ću ja nekoga da pošaljem, da ga malo isprepada sad, pred izbore.

AV: Ajde, hvala ti…

BEBA: A, ovo bi ti mogao da iskoristiš da ojačaš vlast u Srbiji.

AV: Kako?

BEBA: Eh, još si mlad… Uradi isto ono što sam ja uradio protiv tebe i tvojih, onda… Prvo na RTS-u objaviš poternice za svima koji su ti se nešto zamerili. Zatim održiš brifing s glavnim urednicima, da ih zaplašiš… Da, znam da ti to iovako radiš, ali neka bude zvanično, u zgradi Vlade, ima da se smrznu. Posle hapsi koga hoćeš, niko neće ni da ti pisne.

AV: Misliš? Vidiš, ta ideja je dobra kao da je moja…

BEBA: Naravno. Seti se koliko ima mrzitelja, ološa i šljama koji te ogovara. Sve ih potrpaj u zatvor.

AV: Eh, koliko ih ima, mali su nam zatvorski kapaciteti.

BEBA: To nije problem, pusti na slobodu prave kriminalce, znam da i to već radiš, pa potrpaj sve te kritizere s Fejsbuka i Tvitera…

AV: Da znaš da hoću! Posebno one s Tvitera!

BEBA: Bravo. Ali, sačekaj da ti pošaljem nazive nekoliko mojih lažnih naloga, da njih ne diraš…

AV: Hvala na ideji, idem odmah da je realizujem. Osvetiću Saleta Mutavog, zaslužio je.

BEBA: Nema problema, uvek sam tu za tebe. Znaš da nikad nikoga nisam pogrešno savetovao.

AV: Osim Đinđića.

BEBA: Ma, njega se niko ne seća.

AV: Da, iako ja malo podsećam na njega…

xxx

beba-popovioc

Subota, 15.10.2016. – 22,41

BEBA: Gde si, šta činiš?

MILO: Evo, gledam na Pink-Montenegro šta rade oni tvoji Srbi. Onaj slinavko mene nešto proziva… Čuj, crnogorska mafija ubija po Srbiji! Kao, sad nam je crnogorska policija iz Srbije objavila rat. Pi!

BEBA: A, koga drugog da napadaju? Ti si uvek bio smetnja tim velikosrpskim voždovima.

MILO: Ovakvog đubreta još vidio nisam! Prije tri dana, kad smo se tajno sastali u Beograd, molio me da mu pomognem, a sad…

BEBA: Sad nož u leđa! Pravo da ti kažem, ne čudi me, tako je i Šešelju…

MILO: E, pa, neće moći, svetog mi Vasilija i Marlbora, slava im i milost…

BEBA: Trebalo bi mu odmah uzvratiti, da zna gde mu je mesto!

MILO: Veliš?

BEBA: Poslušaj me, znaš da nikad nikoga nisam pogrešno savetovao…

MILO: Osim Đinđića.

BEBA: Ma, njega se niko ne seća.

MILO: Niko! Još samo onaj tvoj trtlja kako liči na njega.

BEBA: Nego, oni tebe optužuju za mafiju, ti njima reci da su teroristi. Sećaš se kako su teroristi izrešetali onog generala Boška Buhu, pa u vazduh digli „Difens“? Kad bi moj drug Čume dobio status svedoka saradnika da nije bilo tih akcija? Angažuj neku grupu manijaka iz Srbije, dovedi ih ovamo, najbolje na dan izbora…

MILO: Ođe da dižu u vazduh?

BEBA: Ne, ne… Pohapsiš ih odmah, čim pređu granicu. Kasnije montiramo snimke presretnutih razgovora… Nije to teško, znam kako se to radi…

MILO: To ti nije loša ideja! Oni će nam biti dokaz da se Srbija miješa u unutrašnja pitanja samostalne i nezavisne Crne Gore. I, naravno, u moj biznis…

BEBA: Tako je! Eto ti povod da pohapsiš i bandite iz opozicije. Optuži ih da su pomogli u organizaciji terorističkih akcija ili da su se makar obradovali. Ko ne završi u zatvoru, ima da osedi od straha, kasnije će ti se klanjati do poda. Kao nekad…

MILO: To je tako dobra ideja kao da je moja! Samo, kako da nađem neke Srbijance da glume teroriste?

BEBA: To prepusti meni.

xxx

Nedelja, 17.10.2016. – 23.36

MILO: Đe si, kukavče sinji?

AV: Gospodine, nemojte tako da razgovarate, sram vas bilo! Ako mislite da ćete me uplašiti, odmah moram da vam kažem… nešto…

MILO: Što si se usro, jado? Ne sviđa ti se što sam opet pobijedio na izbore? Nijesi uspio da me oboriš s onim tvojim teroristima. I nećeš, jači sam od sviju vas…

AV: Ne znam o čemu pričate, bolje da se triput ugrizem za jezik, nego da odgovorim na te provokacije…

MILO: Grizi se đe oćeš, osvetiću ti se za ovo!

AV: Šta ćete da uradite? Poslaćete u Beograd još svojih mafijaša?

MILO: Jok, ja. Ja ću ti oboriti džibipi…

AV: Joj… Samo to ne!

 

From → Uncategorized

Оставите коментар

Постави коментар