Скочи на садржај

Vučić: NATO I CNN SU HTELI DA ME UBIJU U ZGRADI RTS

23/04/2019

bombardovanje-rts

Aleksandar Vučić nije prisustvovao obeležavanju dvadesete godišnjice od NATO bombardovanja zgrade Radio-televizije Srbije, kad je ubijeno 16 radnika RTS-a. Na mesto zločina Vučić nije došao zbog bolesti. Takođe, isti razlog ga je naveo da tvrdi kako je NATO tada, 23. aprila 1999, nameravao da ubije baš njega i to prilikom direktnog prenosa intervjua za američku televiziju CNN.

lari king

Lari King pripremio zasedu za Vučića

– U vreme napada na zgradu RTS-a, trebalo je da ja budem tamo zbog poziva Larija Kinga, šoumena američke televizije CNN. Iako sam unapred odbijao svaku pomisao da gostujem u šou programu jedne agresorske zemlje, iz kabineta Larija Kinga su tri puta zvali i insistirali da u 2,30 sati budem u studiju RTS-a i uključim se u živi program. Čak je na teletekstu CNN-a to najavljeno. Trebalo je da tačno u dva sata uspostavimo direktnu satelitsku vezu iz tog dela zgrade koji je, šest minuta kasnije, pogođen. Izgleda da su hteli da imaju živu sliku hica u ministra i osoblje naše televizije – objasnio je Vučić u intervjuu za radikalski bileten „Velika Srbija“, broj 628, maj 1999.

Morbidno ruganje poginulim radnicima državne televizije nije nadogradio samo prisvajanjem uloge žrtve, nego je kukao i nad sudbinom svoje mame Angeline, koja je, takođe, slučajno izbegla smrt.

– I moja majka je te večeri bila u zgradi televizije Srbije kao dežurni novinar. Sasvim slučajno je preživela, tako da sam imao i lični odnos u toj velikoj nesreći. Osećao sam se užasno, kao i svako ko se zatekao na tom mestu. Došao je i potpredsednik Vlade dr Vojislav Šešelj – tvrdio je Vučić u tom intervjuu, a na konferenciji za novinare u ratnoj vladi Srbije, 22. oktobra 1999, ponovio je tužne laži.

– Ne znam da li je neko znao da će doći do tog stravičnog zločina. Ja nisam znao. Majka mi je bila tamo te večeri, slučajno je preživela. I ja sam te večeri bio gotovo izbezumljen i zbog svih ljudi koji su tamo poginuli, rekao sam vam i zbog čega još. Na pamet mi nije palo, kad sam došao tamo, da optužujem bilo koga drug, znao sam ko je kriv, znao sam ko je gađao tim raketama. To su učinili Madlen Olbrajt i američki zločinci koji su ubili teljude, kao što su ubili i mnoge druge ljude u našoj zemlji. Pogibija 16 radnika RTS-a je zastrašujući zločin Amerikanaca i njihovih saveznika. Zanimljivo je da pojedini domaći mediji insistiraju na tome da traže pokretanje istrage protiv čelnika RTS-a zbog tog slučaja, a zaboravljaju da osude one koji su ubili te ljude. Valjda je za to ubistvo najodgovorniji onaj ko je naredio ispaljivanje tih raketa. Neverovatno je da neki pokušavaju, ne samo kod roditelja poginulih radnika, već u celokupnoj javnosti da stvore utisak kako su nevini i jadni oni koji su bacili rakete, oni koji su uništavali RTS, oni koji su direktne ubice tih 16 ljudi. To se radi smišljeno, to je deo tog psihološko-propagandnog rata protiv naše zemlje – govorio je Vučić dok je bio ministar informisanja u ratnoj vladi SPS-JUL-SRS.

Sad o tome ćuti. Bolestan je.

bombardovanje nastradali_radnici_rts

Nastradali radnici RTS-a

 

From → Uncategorized

Оставите коментар

Постави коментар